Bağlantı stratejisi açısından bağlantı metninin önemi göz ardı edilemez. Geri bağlantılar arama motoru algoritmasının büyük bir parçasıdır. Bir bağlantı kampanyası başlatırken, harici sitelerin bağlantı metninde uygun anahtar kelimeleri ve terimleri kullanarak bağlantı kurması hayati önem taşır.
Adayları birbirine bağlarken neredeyse her zaman şirket adını bağlantı metni olarak kullanırız. Bu, hedef şirketin ürün veya hizmetleri hakkında herhangi bir tür açıklama sağlamaz. Elbette, marka oluşturma amaçları için harika olabilir, ancak genellikle gerekli değildir. Çoğu durumda, şirketler markalarını içeren aramalarda zaten çok yüksek (ilk değilse bile) sıralanır.
İşte kurgusal şirket “Marka Kozmetik Şirketi” kullanılarak yapılmış bir örnek:
Çoğu kişi yalnızca “Marka” terimlerini kullanarak bağlantı kuracaktır. Bu sorun değil, ancak şirketin ürünlerini veya hizmetlerini tanımlamıyor veya herhangi bir bağlam sunmuyor. “Yüz Bakım Kremleri” kelimesini veya “Saç Bakım Ürünleri” terimini ekleyerek (yani “Marka Yüz Bakım Kremleri” veya “Marka Saç Bakım Ürünleri”), aksi takdirde kurumsal siteye ulaşamayacak ek trafiği yönlendirebilirsiniz.
Blog hakkında
Müşterilerimizin birçok önemli alanda harika sonuçlar elde etmelerine yardımcı olmaya odaklanan bir dijital pazarlama şirketiyiz.
Ücretsiz teklif isteyin
Web sitelerinin, son derece rekabetçi anahtar kelimeler söz konusu olduğunda bile en üst sıralamalar için rekabet edebilmeleri amacıyla organik arama puanlarını önemli ölçüde artırmalarına yardımcı olan profesyonel SEO hizmetleri sunuyoruz.
Bültenimize abone olun!
Blogumuzdan daha fazlası
Tüm yazıları görSon Yazılar
- Arama Motorlarına Kayıt Gerekli mi? 2014-04-17
- Gelen Bağlantılar Sıralamamı Etkileyebilir mi? 2014-04-17
- Geri Bağlantılarda Bağlantı Metninin Önemi 2014-04-17