Satış Ortaklığı Yönetimi

Satış ortaklığı pazarlamasının temelinde reklamcı, yayıncı ve müşteri arasındaki ilişki yatmaktadır.

Satış ortaklığı, bir ziyaretçiyi yönlendiren bir ortağı ödüllendirmek veya bir müşteriyi satın alma veya bir bültene abone olma gibi istenen bir eylemi gerçekleştirdiği için ödüllendirmekten oluşan bir çevrimiçi reklamcılık biçimini tanımlamak için kullanılan terimdir. Satış ortaklığı, bir bakıma sayfanız için ücretsiz tanıtım olarak kabul edilebilir; müşterileri sizden satın almaya yönlendiren ilgili web sitelerinden oluşan bir ağ yapısıdır.

Ortaklık kampanyaları, Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), Tıklama Başına Ödeme (PPC) kampanyaları, e-posta pazarlama desteği ile birleştirildiğinde en iyi sonuçları verir ve araştırma süreci ve büyük hacimli satışlar nedeniyle seyahat, perakende ve hizmet sektörleri için oldukça uygundur.

Etkili Ortak Pazarlama, bir şeylerin tutunması umuduyla farklı web sitesi sahiplerine bir sürü bağlantı sağlamak değildir. Üçüncü taraf web siteleriyle uzun vadeli ilişkiler geliştirmeyi, güvenilir sayfalara sahip sektörle ilgili web sitelerini araştırmayı ve web siteniz için kaliteli, dönüştürülmüş trafik getirecek değerli bir ortak ağı kurmayı amaçlayan iyi planlanmış, belirlenmiş bir stratejidir.

Buna ek olarak, başarılı Satış ortaklığı, özellikle satışlarda bir düşüş olduğu zamanlarda komisyon değerlerinde esnek olma yeteneği gibi belirli iş özelliklerini de içerir, çünkü daha yüksek bir komisyon, bağlı kuruluşların sizin için daha fazla çalışmasını sağlayacaktır.

14

Satış Ortaklığı Kampanyaları

27

Ortaklık izleme

8

Yeni satış ortaklığı

9

Satış ortaklığı ağlarının seçimi

3

Satış Ortaklığı Ödül Programı Yönetimi

9

Afiş oluşturma

Çalışmalarımız

Tüm projeler

Satış ortağı yönetim ekibimiz, rakiplerinizden daha iyi performans göstermenize yardımcı olmak için markanız, teklifiniz ve ürünleriniz hakkında net bir anlayış oluşturabilir. Optimum yerleşim sağlarken ve hacimli gerçek satışlar üretirken, sizi birden fazla ağ, sektör ve sizin için en uygun yayıncılarla buluşturmak için gerekli teknik ve stratejik deneyime sahibiz.

Ayrıca, üzerinde anlaşılan süre içinde komisyon ödediğinizden emin olarak bağlı sitelerinizle güvene dayalı bir ilişki sürdürmeniz de önemlidir. Başarılı bir kampanyanın anahtarının, markanıza olan güvenlerini oluşturmalarına yardımcı olmak için bağlı kuruluşlarınızla güçlü bir ilişki sürdürmek olduğuna inanıyoruz. Profesyonel olarak eğitilmiş uzmanlarımızın, performansa dayalı bir model dahilinde satışlarınızı ve potansiyel müşterilerinizi artırmak için diğer en iyi bağlı kuruluşlarla yenilikçi stratejiler ve ilişkiler kullanmasının nedeni budur.

TRAFİĞİ ARTIRIN & GELİRLERİ ARTTIRIN

Bize projeniz hakkında bilgi verin

İşletmenizi internete taşımanıza ve tutkuyla büyütmenize yardımcı olalım

İşletmeniz için bir ortaklık kampanyasının tüm yönlerini yönetebiliriz ve satış ortaklarının ürününüzü satmaya nasıl motive edileceğini biliyoruz. Sektörünüz için hangi bağlı kuruluş ağlarının en iyi olduğunu biliyoruz ve bu bağlı kuruluş sitelerinde ürününüzün daha fazla kapsama alınmasını sağlayacak ilişkileri nasıl kuracağımızı biliyoruz.