Deneyimli mühendis kadrosuyla yıldırımdan korunma sistemlerine yönelik ürünler üreten Kalre Paratoner yurtdışı ağı satış ağı oluşturulması stratejisinin çevrimiçi olarak sergilenmesini istedi
Mücadele
Mevcut ziyaretçilerin aşırı hedeflenmesinden kaçınmak için.
Çözüm
Kullanıcıların en son gördükleri ve görüntülemede en çok zaman harcadıkları tura göre yeniden hedeflenmesine olanak tanıyan, dinamik olarak yenilikçi bir dijital medya paketi. Bu, potansiyel izleyicilere mevcut ve en popüler turu göstererek erişimi artırmaya yönelik bağlamsal bir kampanya başlatılarak yapıldı. Buna ek olarak aşırı maruz kalmayı önlemek amacıyla her kullanıcıya özel günlük ve ömür boyu sıklık sınırları uyguladık.
Results
We’ve achieved a Click Through Rate (CTR) of 0.09%, which generated a number of new sales. In the campaign’s inaugural month of activity the Cost Per Action (CPA) was reduced by 20%, surpassing the client’s target. February 2013 saw post-click revenue – (generated by both dynamic retargeting and the prospecting campaign) – produce a Return on Investment (ROI) of 272%.
0.09% CTR
20% less CPA
272% ROI
From The Client
"These guys have built such a strong relationship with our organization that we consider them an extension of our IT department. We always know that excellent service is just a phone call or e-mail away and that we will receive the same level of attention they always provide that makes us feel like we're their top priority."