SEO kesin bir bilim değildir. Bu, hem SEO‘yu hem de markalamayı bir stratejiye dahil etmeye çalışırken açıkça ortaya çıkıyor. Bu süreç en hafif tabirle titizlik ister. Bir yandan SEO, anahtar kelimelerin ve ifadelerin yerleştirilmesiyle ilgilenir. Diğer yandan markalama, şirket sadakati ve kültürüyle ilgilenir. Her iki tarafı da dahil etmek, her ikisinin de önemini azaltır. Ancak birini veya diğerini ortadan kaldırmak tüm stratejik ve pazarlama hedeflerini karşılamayabilir.
Bir kez daha, SEO’nun kesin bir bilim olmaktan çok bir dizi kılavuz olduğu vurgulanmalıdır. Bunu söyledikten sonra, denklemin her iki tarafını da tatmin etmek için aşağıdaki öneri kullanılabilir. Genel olarak, anahtar kelimeler ve ifadeler (yani SEO) herhangi bir erken aşama şirketinin odak noktası olmaya devam ederken, şirket markalaşmasının dahil edilmesi evrimde daha sonra ortaya çıkmalıdır. Bu sadece genel bir ifadedir ve kelimesi kelimesine alınmamalıdır.
Mantık oldukça basittir. İlk başta, kimse şirketinizin adını bilmez, ancak belki de ürünlerinizi veya hizmetlerinizi arıyorlardır. Başka bir deyişle, şirketiniz yerine teklifinize odaklanan anahtar kelimeleri ve ifadeleri hedeflemek istersiniz. Sadakat ve güvenilirlik oluşturdukça, markalaşma daha da önemli hale gelir. Bu noktada, müşterilerle ilişkiyi güçlendirmek ve markanıza güven aşılamak için kurumsal mesajlaşmayı dahil etmek isteyebilirsiniz.
Markalaşma hakkında son bir düşünce: Bir arama yapan kişi şirketinizin adını yazarsa, yine de web sitenizi bulma olasılığı yüksektir. Bunun nedeni çoğunlukla bağlantı metni ve geri bağlantılar. Bu nedenle şirket ismine yönelik optimizasyon çoğu durumda önemsizdir.
Blog hakkında
Müşterilerimizin birçok önemli alanda harika sonuçlar elde etmelerine yardımcı olmaya odaklanan bir dijital pazarlama şirketiyiz.
Ücretsiz teklif isteyin
Web sitelerinin, son derece rekabetçi anahtar kelimeler söz konusu olduğunda bile en üst sıralamalar için rekabet edebilmeleri amacıyla organik arama puanlarını önemli ölçüde artırmalarına yardımcı olan profesyonel SEO hizmetleri sunuyoruz.
Bültenimize abone olun!
Blogumuzdan daha fazlası
Tüm yazıları görSon Yazılar
- Arama Motorlarına Kayıt Gerekli mi? 2014-04-17
- Gelen Bağlantılar Sıralamamı Etkileyebilir mi? 2014-04-17
- Geri Bağlantılarda Bağlantı Metninin Önemi 2014-04-17