Basit cevap “hayır”. Arama motoru gönderimi gerekli değildir. Günümüzde arama motorlarının çoğu (en önemlisi Google) bağlantıları takip ederek sayfaları tarar ve dizine ekler. Bu mantığı kullanarak, önceden dizine eklenmiş herhangi bir sayfadan gelen tek bir gelen bağlantı, sayfanızı motora tanımlayacaktır. Daha sonra, bu sayfa sitenizdeki diğer sayfalara bağlantı veriyorsa, onlar da dizine eklenecektir… Bu nedenle, […]
İzmir Seo Ajans, Web site Tasarım
Cevap basit – gelen bağlantı arama sıralamanızı etkileyemez. Bu kesin olarak nasıl biliniyor? Birincisi, gelen bağlantı sıralamanızı etkileseydi, rakipleriniz bağlantı çiftliklerinden sitenize sürekli bağlantı verirdi. Böyle bir senaryo sizin kontrolünüzün dışındadır. Bu nedenle, Google sitenizi herhangi bir gelen bağlantı için cezalandıramaz. Öte yandan, yasadışı harici bağlantı nedeniyle cezalandırılabilirsiniz. Gölge veya etik olmayan arama uygulamalarına karışmış […]
Bağlantı stratejisi açısından bağlantı metninin önemi göz ardı edilemez. Geri bağlantılar arama motoru algoritmasının büyük bir parçasıdır. Bir bağlantı kampanyası başlatırken, harici sitelerin bağlantı metninde uygun anahtar kelimeleri ve terimleri kullanarak bağlantı kurması hayati önem taşır. Adayları birbirine bağlarken neredeyse her zaman şirket adını bağlantı metni olarak kullanırız. Bu, hedef şirketin ürün veya hizmetleri hakkında […]
Mutlak bağlantılar ve göreceli bağlantılar arasındaki tartışma SEO dünyasında yaşamaya devam ediyor. Her birinin bireysel önemi tartışılmıştır, ancak mutlak bağlantıların genel olarak göreceli bağlantılardan daha iyi SEO değeri sağladığı yaygın olarak kabul edilmektedir. Birçok kişi, arama motorları sayfanızı dizine eklediğinde mutlak bağlantıların bozulma potansiyelinin daha az olduğuna inanır. Bunun gerçekten bir fark yaratmaması gerekiyor, ancak […]
SEO kesin bir bilim değildir. Bu, hem SEO‘yu hem de markalamayı bir stratejiye dahil etmeye çalışırken açıkça ortaya çıkıyor. Bu süreç en hafif tabirle titizlik ister. Bir yandan SEO, anahtar kelimelerin ve ifadelerin yerleştirilmesiyle ilgilenir. Diğer yandan markalama, şirket sadakati ve kültürüyle ilgilenir. Her iki tarafı da dahil etmek, her ikisinin de önemini azaltır. Ancak […]
Sayfa yapısını ve düzenini değerlendirirken, arama sıralamanızı iyileştirirken gerekli pazarlama mesajını(larını) entegre etmenize olanak tanıyan SEO dostu bir şekilde (ALT etiketlerinin ötesinde) görselleri kullanmanın incelikli ancak stratejik bir yolu vardır. Kafanız mı karıştı? Bir örneğe bakalım: Diyelim ki bir seyahat sitesi işletiyorsunuz ve belirli bir sayfayı “Vegas oteli” terimi için optimize etmek istiyorsunuz. Diyelim ki […]
For a long time, reciprocal links have remained at the forefront of most inbound linking strategies. This is going to have to change. Google now discounts all reciprocal links. The algorithm has been altered to identify the exchange of links by two parties for the purpose of increasing their number of inbound links. The concept of reciprocal […]