Sayfa yapısını ve düzenini değerlendirirken, arama sıralamanızı iyileştirirken gerekli pazarlama mesajını(larını) entegre etmenize olanak tanıyan SEO dostu bir şekilde (ALT etiketlerinin ötesinde) görselleri kullanmanın incelikli ancak stratejik bir yolu vardır. Kafanız mı karıştı? Bir örneğe bakalım:
Diyelim ki bir seyahat sitesi işletiyorsunuz ve belirli bir sayfayı “Vegas oteli” terimi için optimize etmek istiyorsunuz. Diyelim ki “Şimdi rezervasyon yapın ve %20 tasarruf edin!” gibi ilgi çekici bir pazarlama mesajı da eklemek istiyorsunuz. Yukarıda belirtilen slogan açıklayıcı metinden yoksundur, ancak ikna edici özelliklere sahiptir. Bunu söyledikten sonra, sloganı bir resme ve anahtar ifadeyi (yani Vegas oteli) bir başlık etiketine yerleştirmek isteyebilirsiniz. Bu, istenen terime vurgu yapar, ancak yine de anahtar kelime tutarlılığından ödün vermeden bir pazarlama fırsatı sunar.
Başka bir deyişle, resimler gerekli anahtar kelimeler ve ifadelerden yoksun pazarlama mesajlarını eklemek için harika bir yerdir. Bu tekniğin kullanılması, açıklayıcı metnin dizine eklenmesini ve daha az pazarlama jargonunun göz ardı edilmesini sağlayacaktır. Anahtar kelime açısından zengin içerik ve ilgi çekici mesajlaşmanın birleşimi, stratejik denklemin her iki tarafını da tatmin edecektir.
Blog hakkında
Müşterilerimizin birçok önemli alanda harika sonuçlar elde etmelerine yardımcı olmaya odaklanan bir dijital pazarlama şirketiyiz.
Ücretsiz teklif isteyin
Web sitelerinin, son derece rekabetçi anahtar kelimeler söz konusu olduğunda bile en üst sıralamalar için rekabet edebilmeleri amacıyla organik arama puanlarını önemli ölçüde artırmalarına yardımcı olan profesyonel SEO hizmetleri sunuyoruz.
Bültenimize abone olun!
Blogumuzdan daha fazlası
Tüm yazıları görSon Yazılar
- Arama Motorlarına Kayıt Gerekli mi? 2014-04-17
- Gelen Bağlantılar Sıralamamı Etkileyebilir mi? 2014-04-17
- Geri Bağlantılarda Bağlantı Metninin Önemi 2014-04-17